piątek, 23 grudnia 2011

Fallen Angel

Dzisiaj troszeczkę inaczej, a mianowicie chciałem zaprezentować własną, nową prace, nad którą pracowałem w ostatnim czasie. "Fallen Angel" tworzyłem przy muzyce Ambient, dokładniej to przy całym mix'ie ( Odnośnik ). Chciałem, aby obraz ten wzbudzał mieszane uczucia , walki dobra ze złem , upadłego anioła , pomyłki. W życiu różnie bywa, są wzloty i upadki dlatego, malując go chciałem zawrzeć w nim wszystko to z czym ludzie walczą, jedna mała pomyłka i można stracić bardzo wiele.


Zapraszam do komentarzy, gdzie możecie wyrazić swoją opinie !
Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że nie dopilnowałeś światła na tych stworach na dole... czy może to był celowy zabieg? W każdym razie praca bardzo mi się podoba, jest bogata i pod względem formy i treści :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Specjalnie nie zrobiłem tam zbyt mocnego kontrastu i detalu, żeby oko nie latało po całej pracy, rozumiem że graficy to od razu zauważą :) ale to nie jest praca do celów koncepcyjnych czy filmowych tylko dla widza, na ściane np :) a widzowie od razu mają sie patrzeć na główny punkt pracy a nie szukać go bo płótnie !

    OdpowiedzUsuń