niedziela, 8 stycznia 2012

Marc 'Bluefley' Brunet


Po długiej przerwie mam dla was kolejnego wspaniałego artystę do zaprezentowania. Jego prace zostały docenione przez wspaniałą wytwórnie gier jaką jest blizzard i obecnie pracuje  nad niezapowiedzianą jeszcze grą nowej generacji MMO "Titan".

W jego galerii znajduje się wiele ilustracji koncepcyjnych postaci , każda z nich ma rewelacyjny magiczny i oryginalny klimat. Kreska wydaje się być bardzo dynamiczna i niestaranna, jednak dzięki temu jego obrazy są tak bardzo oryginalne i można wydobyć z nich wiele szczegółów.


Galeria Bluefley jest niesamowitą inspiracją dla wszystkich twórców koncepcyjnych !

Dzisiaj poza tradycją zamieszam również filmik proste z Kuźni Marc'a :






 

4 komentarze:

  1. Czy ja wiem, czy bardzo dynamiczna i niestaranna... Raczej używa małych pędzli, nie miota nimi na lewo i prawo... Ja bym raczej powiedziała, że kreska ma przemyślaną i dokładną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ev to się dotyczyło jego wszystkich obrazków :) jeśli obejrzysz inne jego obrazy ( oprócz tych zaprezentowanych tutaj ) w concept artach raczej zależy mu na oddaniu charakteru postaci niżeli szczegółach , co nadaje jego ilustracjom własnego stylu ! Osobiście mi się to bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Leń ze mnie. Rzeczywiście powinnam odnieść się do reszty jego dzieł. Szybka kreska jest fajna, czasem dziwie się, że nawet dzisiaj jest czasem niedoceniana w porównaniu z fotorealizmem, który przestał być potrzebny kiedy rozpopularyzowały się aparaty... I tak jest lepiej niż za czasów Fransa Halsa xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh owszem , mi też sie bardzo podoba charakter rysunkowy czasem osobiście lubie realistyke ale w concept Artach dynamiczna kreska nadaje pewnego charakteru

    OdpowiedzUsuń